Известие

Collapse
No announcement yet.

156 смяна от десен на ляв волан

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 156 смяна от десен на ляв волан

    някои знае ли каде го правят това и колко долу горе излиза Благодаря ви предварително

    и що една и съща тема в два раздела?

  • #2
    Въх...
    146 1.4 TS | '00 + LPG BRC Fly injection

    Comment


    • #3
      Голяяяям филм волани, табла, скорости, педали . .. с две думи няма да стане по-добре на части.
      sigpic
      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
        Голяяяям филм волани, табла, скорости, педали . .. с две думи няма да стане по-добре на части.
        скорости?
        но виж рейки и прочее се сменят

        изобщо става
        само дето трябва втора кола за донор
        а и на 156 се сменя 3/4 от ел инсталацията
        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

        Comment


        • #5
          A торпедната стена кой ще я смени?
          sigpic Alfasud/156 1.8ex
          156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

          Comment


          • #6
            карай си я обратна какво ти пука
            sigpicAlfa 155 2.0 16v

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от dimo Покажи съобщение
              карай си я обратна какво ти пука
              Колегата е прав. Мойта красавица е с десен волан и въобще не съм и помислял да правя такива сложни операции
              Но ако не си я купил още си помисли, дали ще ти е удобно.При мен връх взеха финансовите мотиви (и кожата донякъде), но пък хич не ми пречи.
              Alfa Romeo GT '04 2.0 JTS Selespeed Distinctive
              Alfa Romeo 156 '98 1.8 T Spark - EX

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от TheBlueOne Покажи съобщение
                Колегата е прав. Мойта красавица е с десен волан и въобще не съм и помислял да правя такива сложни операции
                Но ако не си я купил още си помисли, дали ще ти е удобно.При мен връх взеха финансовите мотиви (и кожата донякъде), но пък хич не ми пречи.

                Колега я сподели как е с десния волан, свиква ли се да сменяш скоростите с лявата ръка.За градско нямаш никви проблеми, обаче извън града си е кофти сигурно като искаш да изпревариш. Първа скорост към теб ли е или както си е стандартно?
                sigpic Alfasud/156 1.8ex
                156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                Comment


                • #9
                  първа скорост си е стандартно - накъм наляво обаче , т.е. трябва да я буташ надалеч от тебе - не е като да си я дърпаш към теб

                  Comment


                  • #10
                    Аз свикнах още по пътя от Англия до тук, докато си я докарах. Както колегата отгоре каза скоростите са си същите, за мен вече няма значение лява дясна ръка. Отначало посягах известно време от другата страна за колана , но и това се оправи. А за извънградско изпреварване, по голяма дистанция от предната кола за да се изнеса по малко, ниска предавка и няма грижи . Абе аз не съжалявам че си я взех
                    Alfa Romeo GT '04 2.0 JTS Selespeed Distinctive
                    Alfa Romeo 156 '98 1.8 T Spark - EX

                    Comment


                    • #11
                      имам познат с автокъща в Англия и докарват разни коли тук.Сменят им дирекцията поне на половината и ги продават.Трябва да се поинтересувам за какво иде реч защото съм се засилил един джип да взимам а от Ангелизия е доста по тъничък
                      Последно като бяха ори мен ми казаха на ЕС класа 2001/2 смяна на дирекция е излезнала 8000лв.
                      Според мен Алфата ще я обърнеш за не много кинти
                      Volvo S80 D5 awd 2010г.

                      Comment


                      • #12
                        Чувал съм за смяна на дирекция излизала от 3000 до 15000 кинта. То освен табло рейки не забравяйте и кори на вратите с джаджите за стъклата, седалки(или дъна на седалки)
                        '08 Alfa Romeo 159SW ti 1.9 JTDm *'98 Alfa Romeo 145 1.6 T.S *
                        Ex -'98 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                        Ex - '93 Alfa Romeo 33 1,7 I.E, Ex - '90 Alfa Romeo 33 1,5 I.E

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Neokill Покажи съобщение
                          Чувал съм за смяна на дирекция излизала от 3000 до 15000 кинта. То освен табло рейки не забравяйте и кори на вратите с джаджите за стъклата, седалки(или дъна на седалки)
                          A освен това, нова ел инсталация + ново купе за защото торпедна стена се сменя само с флекс.
                          sigpic Alfasud/156 1.8ex
                          156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                          Comment


                          • #14
                            То остана ли нещо от тая кола дето да не се смени освен пепелника (вече и за него не съм сигурен )
                            Alfa Romeo GT '04 2.0 JTS Selespeed Distinctive
                            Alfa Romeo 156 '98 1.8 T Spark - EX

                            Comment


                            • #15
                              Извън сферата на Алфа Ромео....Английските машини Land Rover и по точно Freelander, а може и за останалите да важи, са така конструирани, че от десен на ляв волан и обратното се прехвърля без да сменяш нищо. Т.е. таблото е стандартизирано да може да се обърне без никакъв проблем, а оттам и всичко прилежащо, с изключение на нещо не-много голямо и скъпо беше, но в момента не се сещам кое е.
                              sigpic
                              Alfa Romeo 156 2.0 TS - the current one
                              Alfa Romeo 145 1.6 boxer - the second one
                              Alfa Romeo 33 1.7 boxer - the first one

                              Comment

                              Working...
                              X